Sisällön alkuun

Hyvä tietää

Lasten kuritus on kiellettyä
Kaikenlainen lapsiin kohdistuva väkivalta on kielletty maassamme.
Suomen televisio uudistuu
Tällä sivulla kerrotaan Suomen television uudistuksesta. Tv-lähetykset muuttuvat digitaalisiksi 31.8.2007.
Tietoa opiskelusta ja työelämästä
Virtuopo on Internet-sivusto, josta löytyy opiskeluun, ammatinvalintaan ja työelämään liittyvää tietoa selkokielellä. Voit myös tutustua eri ihmisten kertomuksiin siitä, miten he valitsivat ja valmistuivat ammattiinsa.
Matkapuhelin tutuksi
Tällä sivulla tutustut matkapuhelimella soittamiseen ja vastaamiseen.
Näin käytät kirjastoa
Tällä sivulla kerrotaan, miten kirjastoa käytetään.
Televisiomaksu
Televisiomaksuilla kustannetaan pääosa Yleisradion toiminnasta. Tällä sivulla kerrotaan televisioluvasta ja sen hankinnasta.
Reilu kauppa
Kun ostat Reilun kaupan tuotteita, edistät ihmisten ja luonnon hyvinvointia. Lue lisää Reilun kaupan tuotteista.
Biojätteet
Biojäte kuuluu kompostiin eikä muiden roskien sekaan. Tällä sivulla kerrotaan biojätteen käsittelystä.