Terveys
- Syö terveellisesti
- Syö säännöllisesti, niin pysyt solakkana. Sivulla kerrotaan mitä kannattaa syödä.
- Rintasyöpä on naisten yleisin syöpäsairaus
- Rintasyöpä on naisten yleisin syöpäsairaus. Lue lisää rintasyövän tunnistamisesta ja hoitomuodoista.
- Moni saa maidosta mahavaivoja
- Laktoosi-intoleranssi on vaiva, joka aiheutuu siitä, että vatsa ei kestä maitoa. Monilla suomalaisilla on laktoosi-intoleranssi.
- Asiaa alkoholista
- Tältä sivulta saat tietoa alkoholin käytöstä.
- Huumeasiaa
- Tällä sivulla kerrotaan huumeista, siitä, millaisia ne ovat ja miten ne vaikuttavat.
- Tupakasta eroon tahdolla ja tuella
- Tupakoinnin lopettaminen vaatii ihmiseltä voimakasta omaa halua ja päämäärää. Lue tästä tietoa tupakoinnin lopettamisesta.
- Jälkiehkäisyyn saa pillereitä ilman reseptiä
- Katumuspilleri eli jälkiehkäisypilleri on lääke, joka estää naista tulemasta raskaaksi. Nykyään pillereitä saa apteekista ilman reseptiä. Pillereiden tarkoitus on estää ei-toivottuja raskauksia ja vähentää abortteja.
- Hilseestä voi päästä eroon
- Lue neuvoja hilseen hoitamiseksi.