Sisällön alkuun

Turvallisuus

Jalankulkija liikenteessä
Kumpaa reunaa jalankulkijan on autotiellä kuljettava? Miksi heijastinta on hyvä käyttää? Lue tältä sivulta arvokasta tietoa jalankulkijan turvallisuudesta liikenteessä.
Pyöräilijä liikenteessä
Tältä sivulta voit lukea muun muassa ohjeita pyöräilykypärän käytöstä. Saat myös tietää, millä puolella tietä pyöräilijän pitää ajaa.
Kodin paloturvallisuus
Tällä sivulla neuvotaan, miten voit vähentää tulipalon vaaraa kodissasi. Saat myös neuvoja, miten on toimittava tulipalossa.
Jos joudut rikoksen uhriksi
Jokainen voi joutua rikoksen uhriksi. Tältä sivulta voit lukea miten silloin tulee toimia.