Haluaisitko olla rikas? Harvalla on niin paljon rahaa, että voi ostaa kaiken mitä haluaa. Monella on vaikeuksia saada rahat riittämään.

Saat rahat riittämään, kun suunnittelet rahankäyttösi. Silloin et osta turhia tavaroita eivätkä laskut yllätä.

Näillä sivuilla kerrotaan, miten voit suunnitella rahankäyttöäsi. Kun suunnittelet raha-asiasi kunnolla, raha-asiasi sujuvat hyvin.

 

Maksukortilla maksaminen -video

Videossa kerrotaan, miten maksukortilla maksetaan

 

 

Näin säästät menoissa -kuvasarjat

Jos haluat säästää, mieti ensin, mitä todella haluat ja tarvitset. Näin rahaa ei kulu turhiin asioihin. Pienissäkin asioissa voi säästää, ja ajan kuluessa pienistä säästöistä kertyy isompi summa.

Seuraavassa kuvasarjassa kerrotaan, miten voit säästää jokapäiväisissä menoissa. Kuvasarjasta on toteutettu kaksi versiota.

 

Helpompi kuvasarja
Helpompi kuvasarja

Katso helpompi kuvasarja.

Vaikeampi kuvasarja
Vaikeampi kuvasarja

Katso vaikeampi kuvasarja.

 

Sivu julkaistu 27.1.2014