Linkki Papunetin etusivullepapunet.net-etusivu

Esitteet

  • Minun kotini kerrostalossa. Julkaisija Helsingin kaupunki, 2009. Esitettä voi tilata Helsingin kaupungin kaupunkisuunnitteluvirastosta: pirjo.ruotsalainen(at)hel.fi tai (09) 3103 7277.
  • Sydämesi hyvinvointi. Julkaistu Kuurojen palvelusäätiön ja Selkokeskuksen yhteistyönä 2009. Esite on jaettu loppuun, joten sitä on saatavilla vain pdf-versiona.
  • Tervetuloa selkoryhmään! Julkaisija Selkokeskus, 2009. Esitettä voi tilata Selkokeskuksesta: selkokeskus(at)kvl.fi tai (09) 3480 9240.
  • Näin käytät kirjastoa. Julkaistu osana Kaikkien kirjasto -kampanjaa Selkokeskuksen, Kulttuuria kaikille -palvelun ja Suomen kirjastoseuran yhteistyönä 2006. Esite on jaettu loppuun, joten sitä on saatavilla vain pdf-versiona.
  • Talous hallintaan. Taloustietoa ikääntyville. Julkaistu Kuluttajaviraston ja Selkokeskuksen yhteistönä 2004. Esite on jaettu loppuun, joten sitä on saatavilla vain pdf-versiona.

Selkoesitteitä muualla verkossa

  • Kelan selkoesitteet: Koti ja perhe, Terveys ja kuntoutus, Opiskelu, Työ, Eläkkeelle sekä Muutto Suomeen tai Suomesta ulkomaille. Esitteet ovat jaossa Kelan toimistoissa.