kaksi_palkkia_latausta_nettiin

Karri on huolissaan siskostaan Jennistä, sillä tämän käytös on muuttunut kummalliseksi. Karri on varma, että Jenni on sekaantunut johonkin rikolliseen puuhaan. Yhdessä ystävänsä Artun kanssa Karri alkaa selvittää, mistä on kyse.

Kirjan on kirjoittanut Kari Levola, ja mukautuksen alkuperäisestä kirjasta on tehnyt Jaana Levola.

Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjavälityksessä. Uusimmat kirjat esitellään Uutuudet-kohdassa.

Lue katkelma kirjasta:

Karri ja Arttu lähtivät filmivuokraamosta. “Me lähdetään Artun kanssa kotiin. Pitää mennä lukemaan kokeisiin”, Karri sanoi Anulle. Oikeasti pojat menivät kuitenkin varaston taakse vakoilemaan.

 

Kello oli jo kymmenen illalla. Oli hiljaista ja pimeää. Pojat kiersivät varaston taakse ja hiippailivat kellarin ovelle.

 

Karri avasi oven rautalangalla. Hän sai lukon auki tosi nopeasti. Arttu aikoi laittaa valot päälle, mutta, Karri laittoi kätensä eteen. “Ei saa sytyttää valoja, muuten joku näkee, että me ollaan täällä”, Karri sanoi.

 

Pojat liikkuivat varastossa kännykän valon avulla. “Kännykkää saa räplätä koko ajan, että valo pysyy. Ja tässä on enää kaksi palkkia latausta jäljellä”, Karri sanoi.

 

Kaksi palkkia latausta, Kustannus Oy Saarni-kirjat 2013