Kuolema kirkon varjossa kansi

Ari Sainio on kirjoittanut dekkarin Kuolema kirkon varjossa.
Se ilmestyi painettuna kirjana vuonna 1997. Nyt jännittävän tarinan voi lukea myös sähköisenä e-kirjana. Kirja on toteutettu epub-muodossa. Kirjan voi ladata tietokoneelle, tablettiin tai lukea lukulaitteilla. Jos haluat lukea kirjaa tietokoneella, kirja kannattaa ladata Bluefire Reader –ohjelmaan, jonka saa ladattua ilmaiseksi internetistä.

Kirja on ilmainen.

Lataa kirja

Lue katkelma kirjasta:

Pastori Halme lähti kiertämään kirkon ympäri,
kuten aina jumalanpalveluksen jälkeen.
Siitä oli tullut tapa.
Varjon puolella seinän vieressä oli tiheä pensas.
Oksien alla maassa pastori Halme näki jotain vaaleaa.
Se ei näyttänyt muovipussilta tai paperiroskalta.
Se oli jotain muuta.
Pastori Halme meni lähemmäksi ja vavahti pelästyksestä.
Pensaasta näkyi ihmisen käsi.

 

 Ari Sainio: Kuolema kirkon varjossa. Papunet/KVL 2014