Kuolemanspiraali_kansi_pieni

Lahjakas nuori taitoluistelija Noora löytyy kuolleena auton takakontista. Ylikonstaapeli Maria Kallio tutkii Nooran murhaa. Löytyykö syyllinen urheilupiireistä vai onko murhaaja joku Nooran läheinen?

Kuolemanspiraali on viides selkokielelle mukautettu Leena Lehtolaisen dekkari. Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjakaupassa.

Lue katkelma kirjasta:

Nooran kassi on löytynyt metsiköstä, joka on jäähallin ja Nooran kodin välissä. Noora on varmaan kulkenut eilen jäähallilta kotiin tuon metsän läpi.

 

Pienessä metsässä on paljon poliiseja. Myös Koivu ja Taskinen ovat paikalla. Haluan nähdä Nooran kassin. Päällimmäisenä ovat luistimet, jotka ovat aivan veressä.

 

Kuolemanspiraali, Avain / BTJ Finland 2015