Poika joka katosi17-vuotiaan Hannan elämä romahtaa, kun pikkuveli Mikko katoaa. Mitä Mikolle on tapahtunut?
Koskettava tarina perheen kriisistä, ensirakkaudesta ja toivosta.

Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjavälityksessä.

Lue katkelma kirjasta:

“Se on Mikon lautanen.”
Äidin sanoja seurasi syvä hiljaisuus. Hanna tuijotti omaa lautastaan. Hänen oli vaikea olla.

 

“Eihän Mikko ole täällä”, Lotta sanoi kirkkaalla äänellä. “Sehän on hukkunut.”

 

“Eikä ole!” Äiti ponkaisi paikaltaan. Kristallilasi kaatui. ” Mikko ei ole kuollut!” äiti huusi. Sitten hän alkoi itkeä.

 

Poika joka katosi, Avain / BTJ Finland 2015