Alekirjat
| Kassu vauhdissa | |||
![]() |
Kassun ensimmäinen koulupäivä alkaa vauhdikkaasti. Heti alkajaisiksi hän kompastuu kengännauhoihinsa koulun käytävällä. Kommellukset eivät lopu siihen... Lue lisää... Tekijä: Tittamari Marttinen Hinta: 6.00 euroa |
||
| Kesärannan elämää | |||
![]() |
Selkokielinen luontokirja tarjoaa mahdollisuuden tutustua suomalaiseen kesäluontoon. Veden ääressä viihtyvät monet kasvit, linnut ja ötökät. Lue lisää... Tekijä: Matti Leinonen Hinta: 6.00 euroa |
||
| Kolme muskettisoturia | |||
![]() |
Kirja kertoo kolmen muskettisoturin ja nuoren herra dŽArtagnanin seikkailuista kuninkaan henkivartijoina. 1600-luvun Ranskassa monet tavoittelevat val... Lue lisää... Tekijä: Alexandre Dumas Hinta: 6.00 euroa |
||
| Mies menneisyydestä | |||
![]() |
Jaakon elämässä alkaa tapahtua, kun hänen vanhempansa ostavat uuden kesämökin. Sattumalta mökki sijaitsee seudulla, jossa Elias Lönnrot aikoinaan asui... Lue lisää... Tekijä: Ritva Bergman Hinta: 6.00 euroa |
||
| Norsu nuhassa vitsejä ja vitsitietoa | |||
![]() |
Tiesitkö, että kalastaja on japaniksi seko siko siimasi? Puutarhuria taas kutsutaan nimellä hajo siko hara vasi. Näi... Lue lisää... Tekijä: Annamari Saure ja Heikki Saure Hinta: 6.00 euroa |
||
| Silakka korvassa | |||
![]() |
Suomalaista huumoria ja kansanperinnettä. Kirja on jatkoa samojen tekijöiden Norsu nuhassa -vitsikirjalle. Silakka korvassa -huumorikir... Lue lisää... Tekijä: Annamari Saure ja Heikki Saure Hinta: 6.00 euroa |
||





