Kirjat
| Elämässä mukana – Kirkolliset toimitukset ja jumalanpalvelus | |||
![]() |
Opas kertoo evankelis-luterilaisen kirkon toimituksista. Kirkollisia toimituksia ovat kaste, konfirmaatio, avioliittoon vihkiminen ja hautaan siunaami... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 5.00 euroa |
||
| Hirvenmetsästys | |||
![]() |
Suomen kansallisrunoilija ja kirjailija Johan Ludvig Runeberg kirjoitti suomalaisten elämästä 1800-luvulla. Hän kuvasi sekä rikkaiden että k... Lue lisää... Tekijä: J.L.Runeberg Hinta: 20.00 euroa |
||
| Kalevala | |||
![]() |
Kalevala on kokoelma muinaisten suomalaisten tarinoita, joita esi-isämme lauloivat ja kertoivat toisilleen. Tarinat kertovat Kalevalan j... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 25.00 euroa |
||
| Liian paksu perhoseksi | |||
![]() |
Liian paksu perhoseksi kertoo Kaisusta ja Ernistä. Kaisu on iso nainen, Erni on pieni mies. Erni on kauppias, joka omistaa sekatavarakaupan maaseudull... Lue lisää... Tekijä: Sisko Istanmäki Hinta: 8.00 euroa |
||
| Muuttuvat kuvat – polkuja suomalaiseen taiteeseen | |||
![]() |
Erikoistarjous! Kirja esittelee lähes 40 suomalaisen kuvataiteen merkkiteosta. K... Lue lisää... Tekijä: Satu Itkonen Hinta: 20.00 euroa |
||
| Nalle Puh ja hunajapuu | |||
![]() |
Nalle Puhilla on vakava ongelma. Hunaja on päässyt loppumaan! Mutta onneksi lähellä on puu, jossa on mehiläispesä. Nyt pitää vain keksiä keino, jolla ... Lue lisää... Tekijä: Disney Hinta: 13.50 euroa |
||
| Nummisuutarit | |||
![]() |
Aleksis Kiven näytelmää on esitetty monena sovituksena. Tämän kirjan selkoversio on uusi mahdollisuus nauttia Kiven huumorista. Tekstiä on lyhe... Lue lisää... Tekijä: Aleksis Kivi Hinta: 12.00 euroa |
||
| On ilta meitä varten | |||
![]() |
Kuusi hiljaisen huumorin sävyttämää kertomusta aikuisille lukijoille. Maalaiskylän rauhallisen pinnan alla kuohuu. Kylän asukkailla on... Lue lisää... Tekijä: Merja Suikki Hinta: 8.00 euroa |
||
| Pallosankari Unski | |||
![]() |
Unskin haaveena on tulla maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi. Se ei kuitenkaan ole helppoa. Jos nimittäin haluaa tehdä maalin, pitää ensin osua pall... Lue lisää... Tekijä: Teemu Saarinen Hinta: 8.00 euroa |
||
| Raamattu kertoo | |||
![]() |
Pertti Rajala on mukauttanut selkokielelle Raamatun tarinoita. Kirja sisältää keskeisimmät Uuden ja Vanhan testamentin kertomukset. Van... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 20.00 euroa |
||
| Ratsutyttö ja rakkaus | |||
![]() |
Kati hoitaa ystäviensä kanssa hevosia Saarisen ravitallilla. Sinne tulee myös Juke, josta liikkuu koulussa enemmän juttuja kuin kenestäkään muusta. Ju... Lue lisää... Tekijä: Marvi Jalo Hinta: 8.00 euroa |
||
| Ruma ankanpoikanen | |||
![]() |
Satu pienestä ja rumasta ankanpoikasesta, jota kaikki hyljeksivät. Eräänä päivänä tapahtuu kuitenkin jotain ihmeellistä: rumasta ankanpoikasesta onkin... Lue lisää... Tekijä: Disney Hinta: 13.50 euroa |
||
| Satuklassikot 1: Punahilkka | |||
![]() |
Punahilkka on pieni tyttö, joka lähtee vierailulle isoäitinsä luokse. Matkalla isoäidin luokse Punahilkka tapaa viekkaan suden. Punahilkka ei voi mite... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 15.00 euroa |
||
| Satuklassikot 2: Kultakutri ja kolme karhua | |||
![]() |
Eräänä aamuna karhuperhe lähtee kävelylle. Kun karhut ovat aamukävelyllä, heidän talolleen tulee tyttö. Tytön nimi on Kultakutri. Hän löytää karhujen ... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 15.00 euroa |
||
| Satuklassikot 3: Prinsessa Ruusunen | |||
![]() |
Kuningas ja kuningatar saavat suloisen pienen prinsessan. Hän saa nimekseen Prinsessa Ruusunen. Kaikki ovat onnellisia, kunnes paha haltijatar tulee l... Lue lisää... Tekijä: Hinta: 15.00 euroa |
||
| Suuria ajattelijoita | |||
![]() |
Kirjassa esitellään 10 kuuluisaa ajattelijaa eli filosofia. He ovat kuuluisia siksi, että he ovat ensimmäisenä oivaltaneet jonkin uuden ja tärkeän aja... Lue lisää... Tekijä: Tomas von Martens Hinta: 25.00 euroa |
||
| Svarttis - hirveä merirosvo | |||
![]() |
Erikoistarjous! Merirosvo Svarttis viettää eläkepäiviään saarellaan vanhassa linnassa. Paha k... Lue lisää... Tekijä: Maijaliisa Dieckmann Hinta: 10.00 euroa |
||
| Toisin sanoen - Selkokielen teoriaa ja käytäntöä | |||
![]() |
Erikoistarjous! Kirjassa eri alojen asiantuntijat kertovat selkokielen uusimmasta tutkimuksesta ja käytännön s... Lue lisää... Tekijä: Leealaura Leskelä - Hannu Virtanen (toim.) Hinta: 22.00 euroa |
||
| Valokuvaajan kuolema | |||
![]() |
Komisario Kurt Wallander saa tutkittavakseen raa´an murhan. Outoja valokuvia askarrellut valokuvaaja on löydetty kuolleena työhuoneestaan. Wallander j... Lue lisää... Tekijä: Henning Mankell Hinta: 8.00 euroa |
||


















