Tatu Iiris ja pääkallomiesTatu kohtaa rannalla Iiriksen, joka on kaunis ja ihana. Pian Tatu huomaa tupakoivan miehen kyttäävän Iiristä, ja Iiris katoaa. Tatukin joutuu vaaraan…

Marja-Leena Tiaisen kirja on jännittävä uutuus nuorille.

Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjakaupassa.

Lue katkelma kirjasta:

Tatun kännykkään tuli viesti. Viesti oli Iirikselltä.
Moi miten menee? Onko Roope OK?

 

Roope voi hyvin, Tatu kirjoitti. Me ei käyty tänään ulkona, koska satoi.
Tatu mietti, kertoisiko miehestä, joka oli käynyt Iiriksen ovella. Kuikka ei ollut Iiriksen ystävä, vaan vihamies.

Tatu päätti, ettei pahoittaisi Iiriksen mieltä. Hän kirjoitti viestin loppuun: Hauskaa loman jatkoa!


Tatu, Iiris ja Pääkallomies, Avain / BTJ Finland 2016