Unohtunut maa etukansi

Kirjan päähenkilön Sausannan elämässä kaikki muuttuu, kun isä muuttaa pois. Mikään ei ole enää hauskaa tai samanlaista kuin ennen. Kurja tilanne saa uuden käänteen, kun Susanna tapaa ihmeellisen Aarnin. Satu Leiskon fantasiakirja vie lukijan ollumien ja liekkojen arvoitukselliseen maahan.

Kirja on myynnissä Selkokeskuksen kirjavälityksessä. Uusimmat kirjat esitellään Uutuudet-kohdassa.

Lue katkelma kirjasta:

Kun kosketin pojan kättä,

kuulin jostakin kovan humahduksen.

Se kuulosti samanlaiselta kuin

myrskytuuli puissa.

 

Yhtäkkiä minua huimasi

ja tuntui kuin jalkani olisivat
irronneet hetkeksi maasta.

Vieressäni poika hymyili rauhallisesti.

Kuitenkin olin varma,

että jokin oli hassusti.

 

Samassa ymmärsin,

että missään ei enää ollut

taloja tai katuja.

Vielä äsken metsänlaita oli

aivan takanamme.

Nyt joka puolella oli metsää.

Olimme ihan eri paikassa

kuin hetki sitten.

– Mitä oikein tapahtui?

kysyin pojalta.

– Sinä tulit kokonaan
tänne puolelle kanssani.

Tulit harsomaailmaan,

hän vastasi tyynesti.